Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική, χρεωστική κάρτα, paypal ή τραπεζικό έμβασμα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την επιβεβαίωση της ακύρωσης της παραγγελίας κατόπιν αποστολής μηνύματος στο [email protected] ή κλήσης στο τμήμα πωλήσεων στο 210 4310766 όλες τις ημέρες της εβδομάδας Σαββατα και Κυριακές από τις 8.00 μέχρι και τις 24.00. Το χρηματικό ποσό θα εμφανιστεί στο λογαριασμό σας το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών.
· Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνουν τον πελάτη.
· Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η 4TECH στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει προϊόν, ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει φωτογραφίες του δέματος της παραγγελίας του στο email [email protected] προκειμένου να ελεγχθεί και να διαπιστωθεί το λάθος. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επαναπροώθησης της παραγγελίας στον πελάτη βαρύνουν την 4TECH αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
· Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής, η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
· Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρες της συσκευασίας του.
· Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω του courier με τον οποίο είχε αποσταλεί αρχικά η παραγγελία ή στο κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα “FOURTECH (4TECH)” στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 62Β στη Νέα Ερυθραία, Αττικής. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
· Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
· Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Αλλιώς εκτελούνται οι απαραίτητες κινήσεις από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προκειμένου να βρεθεί άλλο προϊόν αντιστοίχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.
· Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Ολες οι επιστροφες θ απρεπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης, διαφορετικά δεν θα γίνονται αποδεκτές.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΤΔ0001, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και να είναι πλήρες της συσκευασίας του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
· Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
· Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.
· Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα αντιλογίζει τα χρήματα της συναλλαγής μέσω τραπεζικού εμβάσματος στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
· Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνουν τον πελάτη. Για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
· Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Οι θήκες της κατηγοριας ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΘΗΚΗ ΣΟΥ δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται παρά μόνο αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα!
Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση 1 χρόνου καλής λειτουργίας για καινούρια προιοντα. Η εγγύηση ισχύει, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
· Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
· Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής ( Σειριακός αριθμός -SerialNo.)
· Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα μεταχειρισμένα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Η μειωμένη τιμή των προϊόντων οφείλεται στη μεταχειρισμένη κατάστασή τους, διατηρώντας παράλληλα υψηλά πρότυπα ποιότητας.
Προϋποθέσεις ισχύος εγγύησης: • Διατήρηση της απόδειξης αγοράς • Μη παραβίαση του προϊόντος • Χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή
Διαδικασία εξυπηρέτησης: Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος εντός της περιόδου εγγύησης, επικοινωνία με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης (08:00-24:00, καθημερινά).
Σημείωση: Η χαμηλή τιμή των προϊόντων επιτυγχάνεται λόγω της μεταχειρισμένης κατάστασής τους και της 6μηνης εγγύησης, χωρίς έκπτωση στην ποιότητα και την αξιοπιστία.