Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210 4310766 καθημερινά 09:00-14:00 και το Σάββατο 09:00-14:00. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας επιβαρύνεστε με 8,00€, ποσό που αφορά στα μεταφορικά έξοδα (4,00€ ευρώ για την αποστολή και άλλα 4,00€ ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος).
Επίσης από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται 2€ ευρώ ως κόστος διαχείρισης της παραγγελίας σας (αφορά είδη συσκευασίας, χρόνο διεκπεραίωσης παραγγελίας, δαπάνες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης κλπ). Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα. Υπενθυμίζεται ότι, επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης.
2) ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις περί φθορών των επιστρεφόμενων προϊόντων κλπ.. Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του, αφαιρουμένων 8,00€ που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα (4,00€ ευρώ για την αποστολή και άλλα 4,00€ ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος, ποσό το οποίο δεν χρεώνουμε στους πελάτες μας κατά την παράδοση της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι δεν θα κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης) + τα έξοδα διαχείρισης της παραγγελίας 2€..
Επίσης από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται 2€ ευρώ ως κόστος διαχείρισης της παραγγελίας σας (αφορά είδη συσκευασίας, χρόνο διεκπεραίωσης παραγγελίας, δαπάνες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης κλπ). Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα. Υπενθυμίζεται ότι, επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν χαμηλότερης αξίας, δικαιούστε κουπόνι αγορών αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει, αφαιρουμένων 8,00€ ευρώ που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα της αλλαγής.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχτεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:
· συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από τον προμηθευτή
· προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη καθαρισμού (αποφρακτικά, καθαριστικά, σιλικόνες, κόλλες, κλπ).
· συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
· πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
· προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.